Vezi produsele Chilli
4

La finalul fiecărui an, Institutul Pantone anunță culorile reprezentative pentru anul următor. Astfel, dacă în 2020 culoarea reprezentativă a fost albastrul clasic, pentru 2021, experții au ales două nuanțe definitorii, Ultimate Gray – gri suprem și Illuminating – galben luminos (Pantone a mai ales două culori în 2016).

Această combinație de culori sugerează o senzație de profunzime, solemnitate, precum și optimism – valori de care avem nevoie în urma a ceea ce s-a întâmplat anul care a trecut, odată cu debutul pandemiei de COVID-19.

De regulă, culorile enunțate de Pantone influențează atât deciziile comercianților, cât și ale cumpărătorilor, în materie de modă, design, obiecte decorative, design grafic, packaging și alte produse. Tocmai de aceea este important să fii la curent cu cele mai recente trenduri în materie de culori. 

Integrarea cât mai naturală a acestora în strategia ta de marketing le va arăta consumatorilor capacitatea de adaptare continuă a brandului tău la cele mai noi tendințe internaționale, și astfel te vei putea diferenția.

Poți folosi culorile anului 2021 pentru a comunica despre brandul pe care îl reprezinți într-o manieră originală, care îți va aduce un plus de imagine. Nu te gândi la acest aspect ca unul care ar presupune schimbarea identității de brand în totalitate, ci doar adaptarea la strategia actuală de marketing și integrarea acelor elemente care vor reda o perspectivă „fresh” produselor tale. 

O modalitatea ideală de a te folosi de culorile anului este reprezentată de personalizarea materialelor promoționale care să le „vorbească” consumatorilor despre brandul tău într-un mod ce va contribui la consolidarea imaginii acestuia în ochii lor. 

Trebuie să știi că industria materialelor promoționale se află pe un trend ascendent, al maturizării, astfel că obiectele promoționale nu mai sunt văzute doar ca obiecte distribuite gratuit, ci sunt considerate mai degrabă un instrument de promovare pentru brandul tău. Acest aspect nu poate decât să contribuie la crearea unor campanii de marketing de succes.

Astfel, Chilli Ideas a pregătit pentru tine ghidul „Trendspotting 2021: noi tendințe în materie de produse promoționale”, care și-a propus să prezinte viitorul în materie de produse promoționale și modul în care acestea pot influența relația dintre brand și consumatori.

Una dintre principalele noastre recomandări este să ții cont de tendințele în materie de culori și să integrezi cu încredere tonurile de gri și galben enunțate de Pantone în produsele tale de marketing.

Poți opta pentru:

  • Umbrela Strato – cu 8 paneluri, care are o rezistență sporită, datorită cadrului realizat din aluminiu și fibră de sticlă;
  • Cana de porțelan Silah – unică prin designul simplu și textura oferită de finisajul mat hydroglaze;
  • Mini Vintage – boxă wireless cu design retro și culori atractive, care oferă o calitate a sunetului foarte bună, pe o rază de până la 10 metri;
  • Baby Soft – cu un design anti-furt și buzunare ascunse, protejate RFID, rucsacul Bobby Soft este ideal pentru orice excursie;
  • Breloc Ivan – este un breloc premium minimalist, în formă de colindru, realizat din metal și plastic. Are o iluminare albă de tip LED și vine cu baterii incluse.

O altă tendință importantă conturată în 2021 în materie de produse promoționale este acordarea unei atenții deosebite utilizatorului final, prin personalizarea obiectelor promoționale – posibilitatea selecției materialelor și a tipului de personalizare, astfel încât identitatea brandului tău să fie respectată, iar consumatorul să se simtă pus pe primul loc. 

Poți opta pentru metode de personalizare variate, de la inscripționarea numelui destinatarului și până la conceperea altor mesaje individuale. Interesant este că trendul personalizării produselor presupune și creșterea accesibilității din punctul de vedere al bugetului. 

Modul în care un brand comunică cu audiența sa este foarte important, iar folosirea culorilor anului în strategia ta de marketing și personalizarea produselor nu doar că îți vor oferi un plus de unicitate și inovație, ci vor constitui o modalitate de adaptare și reinventare atunci când vine vorba de comunicarea cu consumatorul final.

Concluzii

Pentru a face cele mai bune alegeri, înțelegerea tipului de consumator final este esențială. Având o experiență de peste 13 ani în industria produselor promoționale, Chilli Ideas te poate ajuta în identificarea celor mai bune idei și alegerea produselor potrivite pentru campania ta. Suntem câștigători ai Premiului Distribuitorul Anului în Sustenabilitate în Europa (Germania 2019) și avem multiple certificări, iar din 2017 avem propriul depozit de produse.

 

BNR_MAIL

 

Publicat: 9.3.2021

trends

Articole asemănătoare