Vezi produsele Chilli
Cover Rolul produselor media în strategia ta de promovare

Dintre toate metodele de promovare, obiectele media personalizate se remarcă prin eficiență. Comparativ cu semnalistica, reclamele TV sau cele din presa scrisă, produsele promoționale au un cost mai scăzut per beneficiar și constituie o investiție mult mai rentabilă. E de necontestat faptul că tuturor ne face plăcere să primim cadouri și îi apreciem pe cei care ni le oferă ☺.

Iată concret câteva exemple de ce pot face obiectele media promoționale pentru tine:

AR1800_03_BO3-1

1. sunt zi de zi pe birourile partenerilor tăi: micile obiecte de birou, precum pixurile, carnețelele, calendarele, mousepad-urile etc. expun în mod repetat sigla sau mesajul cu care sunt inscripționate; brandul tău îi va deveni familiar potențialului tău clientului, iar șansa realizării unei achiziții în viitor este mai mare. El va avea mai multă încredere în produsele și brandul tău pentru că deja „te cunoaște".

STRATO

2. te promovează la fiecare pas: gențile, umbrelele, tricourile, pălăriile sau alte produse de îmbrăcăminte și accesorii personale sunt adevărate panouri publicitare mobile, afișându-ți mesajul către mai multe segmente de public, ele reușesc să atingă simultan 2 ținte: pe de-o parte pe cel care poartă produsul promoțional (care te va aprecia pentru că i l-ai oferit), pe de altă parte, pe cei cărora involuntar acesta le face cunoscut numele și/sau mesajul companiei tale.

CX1304_99_BO

3. motivează și fidelizează angajații: cadourile personalizate oferite cu ocazia sărbătorilor sau ca recompensă pentru câștigarea unor concursuri interne constituie stimulente pentru angajați – și să nu uităm faptul că un angajat fericit este unul productiv.

felipe_1-1

4. stimulează vânzările în mod direct:, un cadou personalizat atașat va diferenția produsul pe care îl comercializezi (și pe care vrei să-l promovezi) de produsele similare, făcându-l cu siguranță mai atrăgător. Ca rezultat imediat, produsul tău va fi ales de client în defavoarea produselor similare concurente, iar ca rezultat ulterior, cadoul personalizat îi va aminti clientului cu plăcere de tine și il va face să revină.

16013-02m

5. atrag potențialii clienți către standul tău: un cadou personalizat oferit la stand se va plimba prin tot tîrgul și îți va aduce noi vizitatori.

20234

6. îmbunătățesc relațiile cu clienții: inevitabil, îi îndrăgim pe cei care ne oferă cadouri.

portrait-happy-woman-using-mobile-phone

7. creează o imagine bună în ochii opiniei publice: produsele promoționale oferite ca sponsorizări sau în campaniile de conștientizare a publicului îți vor face cunoscut mesajul și vor participa în același timp la construirea unei bune imagini privind implicarea socială a companiei tale.

bruce-mars-FWVMhUa_wbY-unsplash

8. se împletesc de minune cu alte medii de promovare.

 

Tot ce trebuie să faci este să ai grijă să alegi produsele promoționale care se potrivesc mesajului pe care vrei să îl transmiți, domeniului tău de activitate, ocaziei cu care le oferi și publicului tău țintă. — Aici intervenim noi ☺

banner_blog_2_2

 

Publicat: 4.10.2021

trends

Articole asemănătoare