Vezi produsele Chilli
Produse promotionale

Vrei să organizezi o campanie de promovare inedită, prin care să atragi atenția tuturor, dar fără să ai parte de costuri exagerate? Ai nevoie de o idee originală, o grafică surprinzătoare, de un slogan altfel și de produse promoționale.

Există promoționale care pot fi zi de zi pe străzi, atrăgând privirile, stârnind curiozitatea, promovându-te eficient și necostisitor, timp îndelungat; promoționale care îți oferă un spațiu larg pentru personalizare, îți oferă expunere și mobilitate; promoționale care sunt un mediu excelent de transmitere a ideilor originale. Un singur articol promoțional are în medie 344 de afișări pe lună, potrivit PROmotion Marketing, în timp ce 53% dintre oameni folosesc un produs promoțional cel puțin o dată pe săptămână, conform Sage Blog.

Care sunt aceste promoționale? Cele mai... comune, simple, banale produse: tricouri, sacoșe, umbrele sau rucsacuri cu șiret etc. O grafică inteligentă poate transforma niște produse aparent neinteresante în adevărate panouri publicitare mobile.

Iată câteva informații care te vor convinge că poți avea parte de atenția pe care ți-o dorești utilizând produse promoționale:

  • 60% dintre consumatori păstrează un produs promoțional timp de doi ani
  •  31% dintre consumatori dețin o geantă promoțională (Sage Blog)
  •  Gențile generează cele mai multe impresii, cu aproape 6.000 în timpul utilizării articolului
  • 90% dintre consumatori declară că dețin recipiente pentru lichide personalizate (ASI Central)
  • 59% dintre angajații care primesc un produs promoțional de la angajatorul lor au o impresie mai favorabilă despre locul lor de muncă după aceea, conform unei analize Brandon Gaille Small Business and Marketing Advice. 

Spune-ne planurile tale și îți vom oferi #chilliideas care vor contribui la succesul campaniei tale!

Publicat: 16.11.2021

trends

Banner-Articol-v3

Articole asemănătoare