Vezi produsele Chilli
Zile relaxante-01

8 din 10 angajați români au declarat că au trecut prin cel puțin un episod de burnout în ultimii cinci ani, conform unui sondaj Undelucram.ro. O realitate deloc de neglijat nici în ceea ce privește propria echipă și nici în ceea ce îi privește pe colaboratorii tăi.

Ultimii ani au fost intenși pentru fiecare dintre noi așa că, odată cu venirea verii, reîntoarcerea la natură și la cei dragi ar putea juca un rol esențial în detașarea de tot ceea ce și-a pus puternic amprenta asupra noastră în ultima perioadă.

Cum poți să îi determini să adopte un stil de viață plin de ieșiri în natură? Oferindu-le cadou obiecte media personalizate din colecția de vară Chilli Ideas. Vei contribui astfel și la creșterea brand awareness-ului organizației tale, prin expunerea constantă a produselor promoționale personalizate în diferite medii în care sunt folosite.

Mai mult, 89% dintre consumatori își pot aminti brandul de pe un produs promoțional pe care l-au primit în ultimii 2 ani, potrivit PROmotion Marketing, așa că o apropiere de brandul tău va fi inevitabilă.

In nature, for nature. De ce să alegi obiecte media sustenabile

Și în domeniul nostru de activitate, sustenabilitatea este extrem de importantă și câștigă din ce în ce mai multe teren, atât datorită grijii noastre față de mediu, cât și datorită așteptărilor pe care le au consumatorii de la produsele promoționale pe care le primesc de la diferite organizații.

42% dintre consumatori susțin că au o părere mai bună despre un brand dacă produsul promoțional pe care l-au primit a fost sustenabil sau prietenos cu mediul, conform unui studiu ASI Impressions. Oamenilor le pasă de mediu, așa că este important să selectezi obiecte media personalizate care înlocuiesc produsele de unică folosință și/sau sunt fabricate din materiale reciclate sau durabile. Produsele promoționale sustenabile contribuie la reducerea impactului afacerii tale asupra planetei. Acestea pot fi în concordanță cu orice obiective sau poziții ecologice pe care le-a stabilit organizația din care faci parte, iar consecvența contează și le arată clienților și colaboratorilor că brandul investește cu responsabilitate în această arie.

Tocmai de aceea, colecția noastră de produse pentru această vară se concentrează exact în această direcție. Sunt produse foarte utile pentru perioada verii și a ieșirilor în natură, realizate din materiale sustenabile. Ideea de spatele selecției noastre de produse este In nature, for nature. Enjoy&care all summer long with chilli.

Idei de obiecte media personalizate pe care să le oferi vara aceasta

Alegerea produselor promoționale potrivite nu necesită mult timp petrecut răsfoind, chiar și virtual, un catalog de produse, ci este despre a te inspira rapid dintr-o serie de recomandări pe care ți le-am pregătit. Iată câteva situații în care obiectele media pe care le vei oferi vor fi folosite și câteva produse ușor de selectat:

1. O zi la plajă

O zi la plaja-01

Vara este perioada din an în care plaja este, pentru majoritatea oamenilor, atracția principală, așa că o parte din colecția noastră de produse promoționale cuprinde obiecte care sunt extrem de utile pentru zilele petrecute pe nisip. Poți adăuga în comanda ta un evantai elegant din lemn, o pălărie de plajă, ochelari de soare, papuci de plajă cu talpă de plută, o geantă de plajă și un prosop. Desigur, poți completa lista cu diferite produse specifice nevoilor publicului tău țintă.

>> Vezi catalogul de produse.

Statisticile internaționale confirmă eficiența acestor obiecte media personalizate în creșterea vizibilității unui brand, dar și a engagement-ului consumatorilor.

Știai că gențile personalizate generează cele mai multe impresii comparativ cu orice alt produs promoțional? Este vorba de aproape 6.000 de impresii în timpul utilizării articolului, potrivit PROmotion Marketing. De asemenea, 63% dintre oameni păstrează pălăriile promoționale pentru că sunt atractive, conform ASI Central.

2. Un picnic în natură

Un picnic in natura-01

Chiar dacă poate nu sunt fani mare sau pur și simplu preferă să se bucure de fiecare ocazie pentru a ieși în natură, a le oferi obiecte media utile pentru un picnic este întotdeauna o idee bună. Ai putea include pe această listă o sacoșă termoizolantă, un rucsac pentru picnic, un mini grătar, o boxă outdoor care se poate conecta la smartphone sau la orice dispozitiv mobil și, de ce nu, un set de badminton.

>> Vezi catalogul de produse.

3. O ieșire cu copiii în parc

O iesire cu copii in parc-01

Ieșirile cu cei mici sunt adevărate surse de energie pozitivă, așa că oferirea de obiecte media care să poată fi folosite alături de copiii lor este și ea o idee demnă de luat în calcul. Lista poate include un set de palete de tenis de masă, un joc Skittles, popice din lemn de pin care sunt distractive atât pentru adulți, cât și pentru copii sau un zmeu și creioane colorate, cu ajutorul căruia cei mici își pot folosi creativitatea să personalizeze în culorile lor preferate zmeul, ca apoi să se bucure din plin când îl văd zburând.

>> Vezi catalogul de produse.

4. Zile relaxante în propria grădină sau în balconul proaspăt amenajat

Zile relaxante-01

Propria grădină sau terasă este, cu siguranță, oaza lor de liniște, așa că, dacă vei contribui și tu cu câteva accesorii care să o facă și mai cozy va fi un gest foarte apreciat. Le poți oferi un șezlong din lemn sau un hamac, la fel de utilă este și o umbrelă de soare, iar o lampă de grădină cu încărcare solară va crea o atmosferă relaxantă și va fi foarte ușor de folosit.

>> Vezi catalogul de produse.

În alegerea obiectelor media promoționale pe care le vei oferi, ar ajuta să ții cont de faptul că 72% dintre consumatori consideră că nivelul de calitate al unui produs promoțional este direct legat de reputația companiei, potrivit PPAI.

Alege nu doar produse de calitate, create cu grijă pentru mediul înconjurător, ci și un partener de încredere care să fie atent și la cele mai mici detalii astfel încât intenția ta să se transforme în realitate și într-o experiență wow pentru destinatari. Totul pentru A Chilli Summer out!

Publicat: 10.6.2022

trends

NL_header-01-1

Articole asemănătoare