Vezi produsele Chilli

Salut , citește ultimul articol:

Amalia Sterescu despre #FeminitateînLeadership

citește mai mult #feminitateînleadership

Amalia Sterescu despre #FeminitateînLeadership

Amalia Sterescu, Leadership Facilitator ★ Public Speaking Coach ★ Personal Branding & Career Transition Coach, s-a alăturat campaniei #FeminitateînLeadership prin acest interviu din care vei putea afla nu doar viziunea ei despre leadership, ci și o analiză a evoluției acestuia în România ultimelor decenii.

In nature, for nature. For a chilli summer out. De ce merită să oferi obiecte media sustenabile

8 din 10 angajați români au declarat că au trecut prin cel puțin un episod de burnout în ultimii cinci ani, conform unui sondaj Undelucram.ro. O realitate deloc de neglijat nici în ceea ce privește propria echipă și nici în ceea ce îi privește pe colaboratorii tăi.

Cum să combini eficient marketingul online cu cel offline în 2022

Marketing online sau marketing offline, care ar trebui să fie prioritar atunci când îți conturezi strategia de promovare? Răspunsul este simplu: ambele. Compania ta poate avea campanii de marketing de succes pe zeci de platforme diferite, însă sunt ele conectate? Dacă încerci să cucerești piața actuală, o strategie ...

Rodica Obancea despre #FeminitateînLeadership

Rodica Obancea, Master Certified Coach, s-a alăturat campaniei #FeminitateînLeadership prin acest interviu inspirațional oferit echipei Chilli Ideas.

Cum să alegi obiectele media - promoționale personalizate

Într-o lume în care online-ul a trecut printr-o creștere accelerată a popularității pentru desfășurarea acțiunilor de marketing, însă, în același timp, pentru că brandurile și-au intensificat comunicarea în acest mediu, s-a recreat un zgomot atât de puternic încât majoritatea consumatorilor au ajuns să se simtă ...

Alina Gabriela Burlacu despre #FeminitateînLeadership

Directorul general al Romanian Business Leaders, Alina Gabriela Burlacu, s-a alăturat campanie #FeminitateînLeadership printr-un interviu despre cum poate fi creat echilibru între feminitate și masculinitate și avantajele obținerii lui.

Magor Csibi despre #FeminitateînLeadership

Campania #FeminitateînLeadership continuă cu un interviu cu una dintre cele mai auzite și ascultate voci din țara noastră în materie de leadership, Magor Csibi.

Cosmin Costea despre #FeminitateînLeadership

Cosmin Costea, specialist în eCommerce și training, s-a alăturat campaniei #FeminitateînLeadership prin acest interviu inspirațional acordat echipei #ChilliIdeas

Laura Ștefan: „Am un stil de leadership participativ cu multă orientare către autonomie”

Cu o vastă experiență în domeniul financiar și management, Laura Ștefan este pasionată de oameni și de ceea ce fac liderii pentru a-i ajuta să se dezvolte. Iată care este punctul ei de vedere cu privire la #FeminitateînLeadership:

Cum să creezi un mediu de lucru plăcut. Importanța accesoriilor de birou personalizate

85% dintre angajați sunt nemulțumiți de mediul de lucru și se confruntă cu probleme de concentrare, potrivit unui studiu Ipsos. În contextul trecerii spre modul de lucru hibrid sau chiar spre revenirea la birou a majorității echipei, această temă devine din nou de actualitate pentru companii.

Produsele Chilli Ideas, nominalizate la PSI Sustainability Awards 2022

Finalul de an vine cu vești bune pentru echipa Chilli Ideas. Produsele noastre au fost nominalizate la PSI Sustainability Awards 2022 la trei categorii: Excelență Economică, Excelență de Mediu și Excelență Socială.

Promoționale care te-ar fi fascinat cu 2 secole în urmă

Cu toții iubim produsele promoționale și primim din ce în ce mai multe, extrem de diverse, de la angajatori, parteneri de afaceri sau de la diferite branduri. Dincolo de utilitatea lor, acestea au o istorie foarte interesantă.

De ce iubim promoționalele?

Astăzi, mai vii și mai pline de culoare ca oricând, tricourile personalizate se numără printre cele mai utilizate obiecte promoționale. Pe lângă utilitatea incontestabilă ca produs de îmbrăcăminte și prețul scăzut, tricourile oferă o suprafață mare (și mereu în mișcare) pentru expunerea mesajelor, fiind astfel un ...

Personalizări... WOW!

Personalizarea potrivită poate transforma cel mai simplu produs, ca de exemplu un tricou clasic, într-un promoțional cu care vei face senzație. Chiar dacă nu ai la dispoziție o grafică extraordinară, imprimarea prin termotransfer cu folie adezivă tăiată la cutter-plotter (cutting-ul) îți oferă câteva soluții prin care ...

Promoționale cu care poți face senzație

Vrei să organizezi o campanie de promovare inedită, prin care să atragi atenția tuturor, dar fără să ai parte de costuri exagerate? Ai nevoie de o idee originală, o grafică surprinzătoare, de un slogan altfel și de produse promoționale.

Cum alegi metoda de personalizare potrivită pentru produsele textile

Încă de la primii pași ai industriei promoționalelor, produsele confecționate din materiale textile au făcut parte dintre cele mai utilizate obiecte personalizate. Fie că vorbim despre obiecte de îmbrăcăminte, sacoșe, umbrele sau prosoape, combinația dintre costul rezonabil și utilitate le-a păstrat în topul celor mai ...

Ce presupune personalizarea obiectelor media prin tampografie

Când vine vorba de personalizarea produselor promoționale mici pentru casă sau birou (brelocuri, pixuri, căni, USB-uri, portcarduri, etc) prima alegere este tampografia — pentru că este colorată, este mai puțin costisitoare și se poate realiza atât pe suprafețe plane, cât și pe cele curbate.

Povestea #chilli14 în cifre

14 ani de când ajutăm brandurile cu #chilliideas pentru campanii și evenimente altfel. Iar semnificația numărului 14 nici nu putea fi mai potrivită: libertate. Ești pregătit să #freeyourchilli, să fii și mai îndrăzneț în alegerile pe care le faci pentru partenerii tăi? Iată cum am ajuns la #chilli14.

#chilli14, o poveste despre libertate, creativitate și dezvoltarea unei piețe

În 2007 am intrat pe piața de produse promoționale din România din dorința de a fi altfel, de a contribui cu #chilliideas la campaniile și acțiunile brandurilor. Am intrat pe o piață aflată cumva și ea la început, dar care avea să aibă o evoluție spectaculoasă, iar noi să facem parte din ea. Wow... ce șansă ...

Rolul produselor media în strategia ta de promovare

Dintre toate metodele de promovare, obiectele media personalizate se remarcă prin eficiență. Comparativ cu semnalistica, reclamele TV sau cele din presa scrisă, produsele promoționale au un cost mai scăzut per beneficiar și constituie o investiție mult mai rentabilă. E de necontestat faptul că tuturor ne face plăcere ...

De ce este rentabilă investiția în produse promoționale

Un studiu publicat de PPAI - Promotional Products Association International, The Influence of Promotional Products on Consumer Behavior, demonstrează faptul că oamenii adoră pur și simplu promoționalele. Conform studiului, obiectele promoționale sunt un mijloc excelent de promovare, având o foarte mare influență ...

Rolul produselor promoționale în campaniile de direct mail

Povestea brandului tău o spui prin toate acțiunile de marketing pe care le faci. Prezența online, cea outdoor, în presă sau evenimentele pe care le organizezi, toate creează experiența consumatorilor. Produsele promoționale sunt un instrument de marketing excelent dacă le foloseșți corect și le însoțești de mesajul ...

Cum te ajută agendele personalizate în promovarea brandului tău

În ziua de azi, acum când aproape toate materialele pe care notăm sau consemnăm ceva ce trebuie ținut minte sunt fie o aplicație de notes pe laptop sau telefon, fie înregistrăm audio conținutul important de informații, a nota lucruri într-o agendă poate părea deja old-fashioned.

Cum folosim obiectele promoționale personalizate din domeniul tehnologiei

În ziua de azi, într-o lume a tehnologiei avansate, ca marketing manager ești nevoit să folosești tot felul de metode care să îi surprindă pe consumatori și care să le ofere o experiență de brand autentică.

Cât de „cool” mai este scrisul de mână în ziua de azi? Ce trebuie să știi

Într-o lume în care tehnologia avansează într-un ritm amețitor, scrisul de mână a devenit din ce în ce mai rar. Ne este mult mai ușor să trimitem mesaje scrise în grabă pe telefon, să ne apelăm video sau să trimitem mesaje audio către cei dragi sau către partenerii de business, cu care colaborăm zi de zi.

Cum pot contribui gențile personalizate la creșterea brand awareness-ului companiei tale

Gențile reprezintă un obiect foarte important în viețile noastre de zi cu zi. Utilitatea lor depinde foarte mult de felul în care sunt croite, numărul de buzunare pe care îl au, dar și de cât de încăpătoare și cât de ușor sunt de purtat, oriunde mergi.

Ce trebuie să știi despre organizarea unui eveniment de succes in domeniul alimentar sau HORECA?

Evenimentele şi conferințele pe teme de alimentaţie, aniversările companiei şi seminariile (online, offline sau hibrid) reprezintă o modalitate potrivita de a creşte notorietatea companiei tale.

Cum se adaptează industria de e-commerce la comportamentul Generației Z

Industria e-Commerce este în permanentă și rapidă schimbare, fiind nevoită să se adapteze comportamentului și nevoilor clienților, aflate în continue. Având în vedere nenumăratele întâmplări și evenimente neprevăzute care pot apărea de-a lungul timpului (așa cum a fost pandemia), magazinele online trebuie să vină în ...

De ce este important procesul de onboarding și cum ar trebui să arate un astfel de kit pentru angajații companiilor din telecom

Într-o lume în care comunicarea este la îndemâna oricui, este important felul în care, ca manageri de HR, reușim să transmitem mesajul potrivit angajaților din compania noastră. Cu atât mai mult cu cât aceștia sunt noi în acest univers de care aparținem, ei au nevoie de o primire călduroasă, care să-i motiveze să se ...

Cum arată team building-ul perfect și ce alte evenimente poți organiza vara asta

Deşi prima lună de vară s-a scurs deja, mai ai suficient timp la dispoziţie ca să te bucuri de ieşiri în natură alături de colegii de la job, pe care îi apreciezi și alături de care înveți atât de multe lucruri. Și cum altfel poți face acest lucru mai bine decât într-un team building? Acesta este o sursă interactivă ...

Zilele de naștere ale angajaților – de ce nu trebuie neglijate. Cadouri personalizate inedite pentru angajați

Ai auzit vreodată de fenomenul „birthday blues”? Potrivit Urban Dictionary, acesta mai poate fi regăsit și sub numele de „depresia zilei de naștere” și se caracterizează prin tristețea generală resimțită de o persoană înainte, după sau chiar în ziua aniversării sale. Printre motivele pentru care își face apariția ...

Stay young & enjoy the moment. Feel young & enjoy the life.

Animă copilul din tine Trebuie să recunoaștem că, inevitabil, sufletul nostru este mereu tânăr în preajma copiilor. Câtă vreme le dedicăm timp, ne bucurăm de zâmbetul lor și prețuim momentele petrecute împreună cu ei, ne vom da seama că, de fapt, fericirea constă în aceste mici lucruri. Să știm să privim lumea așa cum ...

Cum să promovezi eficient un eveniment în 2021

Anul 2020 a schimbat realitatea cu care eram obișnuiți. Lucrăm de acasă, învățăm online și ne petrecem timpul liber într-un cerc restrâns. Cu toate acestea, ne-am adaptat destul de ușor la noua normalitate, astfel încât lucrurile să funcționeze la capacitate maximă în continuare.

Cum să creezi o experiență memorabilă pentru publicul tău după organizarea unui eveniment

Evenimentele au fost și sunt, de departe, cea mai bună metodă de a aduce mai aproape de brandul tău angajații, clienții sau partenerii de business. Deși întrunirile fizice au fost mai greu de realizat în perioada pandemiei, companiile s-au adaptat și s-au concentrat fie pe organizarea de evenimente online sau hibride, ...

Cum îți poți surprinde partenerii de afaceri prin intermediul cadourilor corporate

Niciodată nu e prea târziu să îți surprinzi angajații, colegii sau partenerii de business cu idei de cadouri nonconformiste, care să transforme relația voastră într-una specială, condimentată cu bun gust și calitate. Acum este momentul potrivit să alegi unul dintre semnele de recunoștință și apreciere pe care ți le-am ...

Ce trebuie sa știi despre numărul de impresii generat de un material promoțional și cum te ajută în strategia de marketing

Viața noastră se învârte deja de foarte mult timp în jurul brandurilor, pentru că pe stradă, în magazine sau oriunde am merge suntem înconjurați de o multitudine de branduri locale și globale. Toate se străduiesc cât mai mult să ne atragă atenția și să lase în urmă un impact cât mai memorabil, de care să ne amintim. ...

Ce să incluzi în kit-ul de onboarding pentru angajații din departamentul de vânzări

Primele zile de la un nou loc de muncă ni le vom aminti mereu în principal pentru că ne scot din zona noastră de confort, fiind presărate cu emoții noi, cu întrebări, dar și cu entuziasmul specific unui nou început.

6 idei de activități recreative pentru angajații care lucrează remote

Faptul că o mare parte dintre angajați au fost determinați să-și mute birourile în propriile case vine cu multe avantaje, dar și cu provocări pentru companii. Pe de o parte, echipele remote se bucură de mai multă flexibilitate și evită traficul până la birou și înapoi spre casă, iar reversul medaliei este sentimentul ...

Cum poți să ai mai multă grijă de sănătatea angajaților tăi în contextul „work-from-home”

Piața muncii nu a suferit niciodată transformări atât de radicale față de cele pe care le-a traversat de la debutul pandemiei și până în prezent. În 2020, am devenit părtași la cel mai mare experiment de muncă remote, o tendință care este de așteptat să continue, iar numărul de angajați care lucrează în acest sistem ...

5 idei creative pentru a păstra interesul participanților la un eveniment online

Evenimentele online prezintă, în contextul de azi, un set unic de avantaje. Tehnologia a facilitat organizarea unui eveniment public cu participanți din toată lumea, cu costuri reduse, având în vedere că nu mai vorbim de costurile de catering, închiriere a spațiului sau echipamente tehnice.

De ce și cum să introduci sustenabilitatea în strategia de HR

Sustenabilitatea este deja un element din ce în ce mai prezent în strategia de afaceri și în cultura organizațională a companiilor, reprezentând deja un trend, care ar trebui să persiste de acum încolo. Mai mult, sustenabilitatea ar trebui să se afle pe lista principalelor priorități ale fiecărei afaceri.

7 idei creative pentru planul tău de marketing în primăvara aceasta

Pandemia ne-a influențat pe fiecare dintre noi și a produs, în primul rând, schimbări asupra modului în care trăim, muncim, mâncăm sau ne petrecem timpul liber. Acest lucru a însemnat și existența unor schimbări ale comportamentului de consum, fie că vorbim de mâncare, îmbrăcăminte sau produse pentru casă.

Cum și de ce să folosim culorile anului 2021 în strategia de marketing

La finalul fiecărui an, Institutul Pantone anunță culorile reprezentative pentru anul următor. Astfel, dacă în 2020 culoarea reprezentativă a fost albastrul clasic, pentru 2021, experții au ales două nuanțe definitorii, Ultimate Gray – gri suprem și Illuminating – galben luminos (Pantone a mai ales două culori în ...

Chilli Ideas eBook: Fii la curent cu tendințele anului 2021 în materie de produse promoționale

Pandemia și-a pus amprenta asupra modului în care trăim, lucrăm și ne petrecem timpul liber. Companiile au fost nevoite să își mute activitatea online, iar angajații să lucreze de acasă. În acest context, rolul departamentelor de HR în motivarea echipelor a devenit și mai important, ținând cont că interacțiunea ...

Ce ar trebui să conțină un onboarding kit pentru angajații din IT

Știai că un proces de onboarding de succes va crește productivitatea noilor angajați cu până la 70% și retenția acestora cu 82%, conform unor statistici publicate la începutul anului acesta? Acest proces are obiectivul de a-i  face pe noii angajați ai unei companii să se acomodeze cu rolurile pe care le vor ocupa, ...

Abonați-vă aici!

FII UP TO DATE CU TENDINȚELE ÎN MARKETING 2022.

DESCARCĂ GRATUIT GHIDUL